Új márka a magyarországi natúr kozmetikum palettán

nacomi_stand.jpg

A 2019-es bolognai Cosmoprof kiállítás slágere volt a Nacomi lengyel natúrkozmetikai márka. A legnagyobb európai kozmetikai vásárként rengeteg látogatót vonz, akit érdekel, merre tart a kozmetikai ipar, mik a legújabb trendek, mind itt tolong. Ennél fogva a gyártóknak is az egyik legfontosabb európai bemutatkozási lehetőség. 

Ebben a tömegben nem könnyű kitűnni, a Nacominak mégis sikerült, a standjánál hatalmas tömeg tolongott és noha fix időpontom volt, kénytelen voltam fél órát várni, mire végre pár szót tudtunk váltani. 

A legérdekesebb számomra az volt, hogy ez a márka arra törekszik, hogy a natúr kozmetikumokat övező összes sztereotípiát felrúgja. Az egész sztori a textúrákról és illatokról szól. Standjukon a krémeket fagyispultba rakták és édességként "tálalták". ... és valóban talán erre emlékeztet legjobban minden. Az illatok között olyanokat találunk, mint az áfonyás sajttorta, papajás pite vagy eper puding. A textúrák gazdagok, de bőrrel érintkezve szinte elolvadnak és azonnal beszívódnak. 

A hatóanyagok a legújabb trendeket követik: megtaláljuk benne a legnépszerűbb hatóanyagokat, mint a shea vaj, kókusz olaj, vagy az arckrémek között a hyaluronsav és kollagén

kokusz_korbevagva.png

A csomagolás egyszerű, minimalista, célszerű, így nem fogsz feleslegesen fizetni a csilli-villi csomagolásért, a pénzedért valóban a terméket kapod. 

Azóta már elérhető a Nacomi az üzletekben és webáruházakban és saját magam is használom őket. Kedvenceim a hyaluronsavas arckrém és a kókuszos arc és testkrém